קודם כל חשוב להגיד שזה חובה לקשור את הסלקל הפוך מכיון הנסיעה וזאת מסיבה אחת בלבד, למקרה של תאונה חס וחילה. במקרה של תאונה הגוף נזרק קדימה ושרירי הצוואר שלו, עורפו וחגורת הגתפיים אינם חזקים והמפרקת עלולה לישבר מהתאונה ועוצמת הזריקה. כאשר התינוק נמצא הפוף מכיון הנסיעה הוא ייזרק (חס וחלילה) על החלק האחורי של הסלקל כלומר גב הסלקל ובך נמנעת הטלת ראושו לפנים וחייו נשמרים.
מה חשוב לדעת לפני שקונים עגלה?
וודואו כי העגלה קיבלה את אישור מכון התקנים הישראלי, האירופאי והמחמיר ביותר הגרמני
וודוא שהעגלה היא של יצרן / מותג ידוע - שאלה זאת תענה לכם את התשובה לגבי אמינותה של העגלה
מה אנחנו רוצים שהעגלה תעשה? האם אנחנו צריכים משולבת? דו תכליתית? טיולון ועוד..
מהם המצבים של העגלה? שכיבה מלאה? חצי שכביה?
מה משקל העגלה?
איזה גלגלים יש לעגלה האם מאוויר או גומי והאם יש לה בולמי זעזועים?
מהם המידות של העגלה לפני ואחרי קיפול - כדי שנדע האם נכנסת לנו לרכב? למעלית?
מאיזה חומרים הריפוד עשוי?
בחורף- אילו אביזרים או איך העגלה מגנה בפני רוח וגשם
בקיץ - איך העגלה מגנה בפני שמש
חשוב לוודא את הפרטים הטכנים על העגלה, לא להסתמך על אף אחד מלבד היצרן ועצמכם.
איך בוחרים כסא אוכל לתינוק?
קודם כל שימו לב האם יש תו תקן לכסא, בנוסף חשוב לוודא את יציבות הכסא בדקו אם הכסא יציב מספיק כדי לבדוק זאת פשוט נסו להישען עליו מעט כדי לוודא שהוא לא נופל אם זה אחורה או לצדדים וכמובן שלא בקלות ונסו להפעיל מעט לחץ גם על המשענת כדי לוודא שהיא נשארת יציבה במקרה שהוא יתחיל לשחק ולהשתולל
שימו לב לרמת גימור של הכיסא חשוב לשים לב שהפינות של הכיסא מעוגלות ואינן חדות אל תפספסו גם את המגש, וגם מבחינת כל המבנה כולל הרגליים. תזכרו שבשלב שהם מתחילים לעמוד וללכת הם משתוללים , ומטפסים איפה שרק אפשר והם מסוגלים להיפצע אם יהיו פינות חדות.
אל תשכחו כי בשלב מסוים התינוקות לומדים לעמוד ומנסים להתרומם ואפילו משתוללים קצת על הכיסא חשוב שיהיו רצועות גם בחזה ומומלץ 5 נקודות אחיזה כדי לקשור אותם בצורה בטוה כדי שלא יוכלו לקום וליפול חלילה.
איך בוחרים לול?
חשוב מעל הכל לוודא כי ללול יש תו תקן ישראלי, יש הרבה לולים בארץ שנמכרים ללא תו תקן והם אינם בטיחותים עבור התינוק שלכם
ישנם 3 סוגים של לולים 1. לול עץ 2. לול קמפינג 3. לול פלסטיק
הלולים מגיעים בגודל סטנדרטי של 100x80 ולכל לול יש את היתרונות והחסרונות שלו.
לול תינוק מעץ ומפלסטיק תופסים קצת מקום כאשר הם מבצב מקופל ובנוסף הם כבדים ואינם נוחים לנשיאה וכמובן שמסורבל לצאת עמם גם מהבית . במידה ואין לכם בעיה של מקום אחסון בבית מומלץ לקחת לול מעץ
לול קמפינג מיועד כאשר אתם רוצים לול נייד ולנייד אותו ממקום למקום, הלול מתקפל בקלות וצורך מקום קטן של איחסון
עלות המשלוח -האם אפשר להוזיל?
כל המוצרים הגדולים נשלחים בדואר שליחים עד לבית בעלות המינימאלית האפשרית עבורם
ניתן להוזיל את עלות המשלוח והמוצר יגיע אל סניף הדואר הקרוב לביתכם ותוכלו לאסוף משם (לצערנו הדואר לא יכול לשלוח הכל)
ניתן לאסוף את המוצר ללא עלות משלוח.
כמו כן ניתן להזמין לריהוט משלוח ללא הרכבה.
איך אנחנו שולחים חדרי תינוקות?
חדרי התינוקות נשלחים ע"י מוביל שלנו ולא ע"י חברת שליחויות.
יש אפשרות להוסיף בכל חבילת לידה גם הרכבה של המיטה, אך במקרה זה איננו עושים שליחות לכל הארץ ויש באפשרותינו לבצע את המשלוח באזור המרכז בלבד.
כלומר חדרי תינוקות שלמים בכלל ושידה בפרט אנו שולחים באזור המרכז בלבד.
מיטות ללא הרכבה יכולות להישלח לכל הארץ.
האם ניתן איסוף עצמי?
כן, אין בעיה לאיסוף עצמאי.
חשוב לדבר איתנו קודם לוודא רק שהמוצר במלאי וניתן לאיסוף, ייתכנו מקרים בהם המוצרים נמצאים במחסן של היבואן והזמנו אותם עבורכם.
מפחד להכניס את כרטיס האשראי של באינטרנט?
אם כן אז חשוב שתדע המערכת שלנו היא מערכת מאובטחת, מהמתקדמות ביותר, אך עם זאת אנו מאפשרים ביצוע הזמנה טלפונית.
כמו כן, ניתן לקבל יעוץ דרך הטלפון או מייל
לשאלות נוספות ניתן תמיד לדבר איתנו - פשוט
צור קשר
מי נותן את האחריות והשירות?
לכל מוצר יש אחריות ושירות של היבואן/ משווק/יצרן . אם המוצר פגום, לקוי וכד', ניתן להתקשר אלינו או אליהם ולקבל מידע היכן ניתן למסור את המוצר בנקודה הקרובה לביתכם, ישנם מוצרים שהשירות הוא אפילו בבית הלקוח כך שאין צורך ללכת עם המוצר לשום מקום ומגיע אליך נציג החברה עד הבית לטיפול VIP
בכל מקרה תמיד מומלץ לפני רכישת המוצר לוודא מי מספק את האחריות, לכמה זמן ומאיכן ניתן לקבל את השירות עבורו.
האם ניתן לשלוח את המוצרים ארוזים כמתנה?
בהחלט כן, ניתן לרשום לנו בהערות שמדובר במתנה, אנו נארוז את המוצר ונוסיף כרטיס ברכה יפה ובו יהיה רשום את מה שתבקשו/
מזה ה GiftCard?
GiftCard הוא כרטיס מתנה, הנטען בכל סכום של כסף בעת רכישת הכרטיס. השימוש בכרטיס מוגבל לסכום הטעון בו. את הכרטיס תוכלו להעניק במתנה או לקבל אותו במתנה בעצמכם. ה GiftCard מתקבל באמצעות המייל תוך יום עסקים אחד מרגע אישור כרטיס האשראי.
כיצד מבצעים רכישה באתר?
הכנו עבורכם מדריך מלא כדי שלא תסתבכו.
מהם שעות הפתיחה של החנות?
אנו פתוחים בימים
א' , ב', ד' ה' - בין השעות 09:30-13:30 ו 16:30-19:30
ג', ו' וערבי חג בין השעות 09:30-13:30
אנו זמינים לשאלות באמצעות האתר או המייל גם מעבר לשעות האלה, תרגישו בנוח לפנות אלינו בכל שעה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
מה כתובת החנות והאם ישנה חניה?
כתובת החנות הינה מדרחוב קראוזה 1 נתניה
ניתן לחנות בכחול לבן בהתאם לחוק של עיריית נתניה, כמו כן יש מספר רב של חניונים באזור.
החל מיום חמישי בשעה 12:00 ובמהלך יום שישי החניה בכחול לבן מותרת באזורינו ללא תשלום.
יש לכם עוד שאלה? בקשה?
פשוט צרו קשר ואנו נענה לכם בשמחה עליה וכמובן ננסה לעזור כמיטב יכולתנו
טלפון: 09-8347524